Wednesday, March 14, 2012

Και ο Βλαξ καλά κρατεί...

Τον τελευταίο ανάμησι μήνα, η αλήθκια δεν έκατσα ένα τόπο.
Βλέπετε, ο Βλαξ επήεν στη χώρα του για διακοπές (και προς αναζήτησιν συντρόφου ιδανικής που θα μπορεί να του παρέχει απογόνους) τζιε έτσι είπα οτι εν τζιερός να πάμε πάρακάτω.
Το να το λαλείς τζιε να το κάμνεις βέβαια εν θκιο τελείως διαφορετικά πράματα.

Οπόταν για τον μήνα που έλειπε, επέστρεψα πίσω στην άσωτη ζωή και στην αναζήτηση αντικαταστάτη του Βλαξ.

Ως Βόρτος λοιπόν, εβγήκα εις την γύρα όλων των γνωστών κέντρων αναψυχής στα οποία συχνάζουν γκει άτομα με την ελπίδα ότι εννα κάτσει τίποτε τζιε θα ξεκολλήσω που τον Βλαξ.

Είδα ούλλα σχεδόν τα γνωστά άτομα που επερίμενα να δω, μερικές καινούριες φάτσες που δεν έλεαν τίποτε τζιε 2-3 που ήταν του γούστου μου. Οι του γούστου μου όμως, είτε ήταν σε σχέσεις, είτε εβλέπαν με το "as if" βλέμμα..

Κατάλαβα.. Πάλε ομπρός του pc θα την φκάλουμε..

Ο Βλαξ σε κάποια φάση επέστρεψε. Τζιε εννοείται εβούρισα να κανονήσω να βρεθούμε. Η αλήθκια επεθύμησα τον πολλά.
Ήρτε σπίτι μου να μου πει τα νέα του.
Ήβρε λέει μια κοπέλλα, με την οποία τωρά εν σε δεσμό τζιε το καλοτζιέρι θα την φέρει δακάτω για διακοπές. Εν πολλά ερωτευμένος μαζί της, σκέφτετε την πολλά σοβαρά τζιε μάλλον she's the one...
Μες το μυαλό μου, είχα τον ήδη λούσει με πεζίνα τζιε επροσπαθούσα να του βάλω φόκο, αλλά εννοείται που την γκατεμιά μου ο αναπτήρας ήταν βρεμένος τζιε δεν εδούλεφκε!

Επεράσαμε μια βδομάδα όπου συχνά έρκετουν σπίτι μου να δούμε καμιά ταινία.
Εκαθούμασταν στον καναπέ, αγκάλιαζεν με, εκρατούσεν μου το σιέρι, αλλά ως τζιαμέ. (εν σε δεσμό είπαμε). Τζιε ούλλη νύχτα δεν εσταματούσε να παίζει το mobile του με μυνηματούθκια της γκόμενας, πόσο τον επεθύμησε τζιε πόσο τον αγαπά...

Παύση.
Μετρήστε πόσες φόρες εδιερωτηθήκετε ως τωρά "καλά, πόσο μαλάκας είσαι τζιε ανέχεσε τον".
A just question! Apparently, η μαλακία που με δέρνει δεν έχει όρια.

Την περασμένη βδομάδα αποφασήσαμε να φκούμε έξω. Εφκήκαμε, επερνούσαμε καλά ώσπου τζιε εξεκήνησε να κολλά σε διάφορες γκόμενες στο κλαμπ. Αφού του την είπα κανονικά, αποφάσησε να πάει σπίτι, γιατί ήταν πολύς ο πειρασμός τζιε δεν ήθελε να κερατώσει την γκόμενα του...... (ναι, είμαι ακόμα τζιαμέ τζιε ακούω τα. μεν τσιμπάτε it's the real deal. Βόρτε μου τραβά τα τελικά ο ποπός σου).
Έφυε λοιπόν, τζιε έμεινα μόνος μου στο κλαμπ. Επέρασα καλά. Ας όψεται το αλκοόλ.

Προς το τέλος της νύχτας, έπιασεν με ένας μητσής κουβέντα. Πας τα ποτά του, ενθουσιασμένος. Πριν φύει εζήτησε το τηλέφωνο μου. Score!!! (Έσιη τζιε 10 χρόνια να μου ζητήσει κάποιος το τηλεφωνο μου!) Μές την τρελλή χαρά εγώ!
Step one accomplished! procedure to get over Βλαξ initiated!

Την επομένη έστειλε μου τζιε μύνημα. έκαμα τον τζιε add στο facebook. Αλλά τελικά ο μητσής εν στρειτ. Τι άλλο... Μαύρη κατάρα...

Οπόταν back to basics. Ακόμα δαμέ τζιε μαυρολαόννουμε.

Και ο Βλαξ καλά κρατεί...

4 comments:

Blog Skepseon said...

To na xekopseis pou mian sxesi en diskolo tzai psixofthoro. Toutos en o dromos omos en esiei pio omalo tzai pio efkolo.
O tipos en allou giallou. Kammia sovarotita. Krima tzai i kopela pou ivre.

O pio apotelesmatikos tropos na xekolliseis pou kapoion einai na katanoiseis oti en iparxei kammia periptosi na ertei piso. Tzai tzeino to 0,1% pou esieis piso sto mialo sou na to kameis 0%

Anonymous said...

Blog Skepseon --> “To na xekopseis pou mian sxesi en diskolo tzai psixofthoro.”

Agree to that.

Ap’tin stigmi pou apofasises oti thes na proxwriseis, toulaxiston afto vgazw ap’to grapsimo sou, ean kratitheis statheros se afti tin apofasi sou k den pisogirizeis tou style “ma mana mou en so cute..” then time will heal all your wounds..

Simfwnw oti o erwtas einai me erwta pou perna but that’s only one way...

Everything, every solution to every problem is hidden inside our head.. Alla prepei na eimaste se tetoio mental state pou na mporoume na doume ksekathara..

Ara you need to put yourself in that state (so you find the right solution for you). Easy? No. But if life was so easy we would all be bored to death ;)

D

Dagger said...

mipws telika oi vlaks eimaste emeis pou ta anexoumaste;;;;kserw pws en diskolo! jai kapote pou ta lalw skeftoumai an mporw jai egw na ta efarmosw! alla proxwra! kanei sherouthkia jai xares! i zwh en stamata potte eidika se adaeis!

Dagger said...
This comment has been removed by the author.